Wednesday, June 15, 2011

10 digitaalist

Rahulik. Tagasi Nooruse tänavas. Kuskil on x-kohustused, sh töölepingus seisev "põetaja" (R, Koizora!). Kuskil, siin on kohv, mõned soojemad ja mõned tuulisemad päevad ja kusagil on ka moonid ja rukkililled, näiteks seal, eelmises suves. Siin, mu käes, on kollane kass. Unistused ja unistajad. Linavästrikud :D Mu suvikõrvitsad on suured, juba saame mädarõika kaliibris rediseid ja õnneks ei söö väikeveli kogu kodujuustu ära. Kaalust olen alla võtnud (eksamid-esseed) - mina, alakaaluline, kes tahab juurde võtta. So not working, yet. Koduse toidu peal - tervis tuleb. Muu ka - omal ajal. Varsti peedipealsed - mnämm.

Kaunist suve Teile - laadige oma patareisid mere ja päikesega, vaadake pääsukeste lendu, nuusutage lilli ja krõmpsutage seda värsket, mida maake meile annab ning naeratage :)


X marks the treasure

+ ma sain ajaloo A!!! Uskumatuuu!

No comments:

Post a Comment

About Me Seen and Unseen

Blog Archive