Thursday, September 1, 2011

Septembri esimene hommik

Esmalt, muusika mängima
U2 Beautiful Day
& kui ma õieti mäletan, on need ehtsad lennukid :P Hullud! :D

Üritan kirjutada, koer süles. Ta ei anna mulle rahu. Saab ka muusikat kuulata :D
No nii, tänasest on juba niimõndagi rääkida. Nt kõne, mis mind äratas. Mangod, mitte mandariinid. Mandarinid tulevad :) Fb-s palju punaseid numbrikesi. Koer on rahulik. Palju seeni Nooruse metsas, ilus hommikune taevas. Koolijütsid. Paar tükki olid tekli koju unustanud :D Vana usklik naine kesk oma lilli mulle epistlit lugemas. Vastan:
What you don't have you don't need it now
What you don't know you can feel it somehow
What you don't have you don't need it now
You don't need it now, you don't need it no
w

koos lennukite kõrvulukustava müraga, mis tõenäoliselt tema maailma ei kostaks. Ta ei taha paha. Ta on armas, kuid lämmatav... minusuguse lillelapse jaoks. Kes sai täna 24-aastaseks, kes alles on alustanud oma erialaõpinguid ja ei ole normipärane, kuid on elus ja suudab naeratada. Ma elan. Ja jumaldan tema aeda, nii et lillearmastajad - meie ja Kungla tänava nuka peal see on, imede aed paradiisiõunadega :D Kui võimalust on, nähke ära! Kingitustest veel - eile sain teada, et meil käib nüüd Sirp ja täna märkasin, et mõne patsikummivaba päeva tulemusena on mul üks loomulik lokk :D

No comments:

Post a Comment

About Me Seen and Unseen

Blog Archive