Saturday, May 7, 2011

Me had a walk today. Not alone.


Ilm oli imeline, lilled õitsesid, linnukesed hüppasid ringi ja mu kõrval oli keegi. Hea vaheldus, kuigi seal on igatmoodi hää. Aknasse paistab elevandiluukarva imeõhuke kuusirp, läbi mustade puuokste, mis tõusevad maast fazerisinisesse taevasse kui veresooned.. üks keha, ringlus, vool.

Go with the flow ja märgid :D Me one lucky girl to have You!



Korda läinud päev on õhtusse jõudnud.


Moonlight_Shadow_by_Squiddi Google´st :)



..ehk nii ma olen ja otsa vaatan, ootan, voolan ja säran :)

2 comments:

  1. Kui see "Me one lucky girl to have You!" käib MINU kohta, siis "Ooh, same-same-same-same here!"
    Kui aga EI käinud, (mis pole muidugi üldse halb ja ma ei tunne end solvununa :) ) siis "Yeap, girl, let the things go with the flow and take it easy, this is the chance, what you have been waiting!" :)

    ReplyDelete
  2. Sinu ja veel kellegi kohta :D

    ReplyDelete

About Me Seen and Unseen

Blog Archive