Monday, May 2, 2011

Olid ajad, kus ma veendusin, et inimesed ei tea nii palju, kui arvan neid teadvat - tundub, et "tables have turned". Igatahes on mul vanust vaid 23 ja omaarust veel lubatud noorele omaseid rumalusi teha :D seega ma ei põe. Koolisurve on hakanud endale tiivakesi kasvatama ja saan kergemalt hingata. Sujub. Hää tunne on. Käin tihti Kadrioru pargis, seal on palju lilli: kuldtähti, kanakooleid, valgeid ja kollaseid ülaseid, seaherneski on mõnes kohas lillatamas. Luigetiigi lähedal on muru sisse istutatud kollased nartsissid, kaks klumpi (nagu yin ja yang). Üks neist on pea täisõites, teine alles valmistub oma õisi lahti lööma. See teine on minu arvates eriti ilus, sest veel kinniste kahvaturoheliste nartsissitamimede seas kasvavad-õilmitsevad ka kuldtähed ja kollased ülased. Harmoonia :) Kooliga seotud muresi on muuseas kohe kindlasti leevendanud ka kolm mu lemmikanime-teemalist kingitust - tänan Teid, lahkeid! Mu pea vaikselt-visalt ragiseb, et mis ma nüüd ... :D aga see peake mul on täitsa mu arvuti moodi - aeglane. Ju temalgi vaja paljuga hakkama saada. Küll saan ka :D
~~
Koolipäeva teine pool tõi mulle rõõmusõnumi - Üleloomuliku essees võib jutulõng põigata ka animetesse :D ei hakkagi oma rõõmu varjama. Säran lausa. OK, vihje ka sellele, et mul pole täna tavaline päev. Maygreen ;) Ah, mul on ikka vedanud! Nagu kirss kõige otsa, kirjas Õeke täna luuletuse "Tühi aas". It´s all in my head, but still - it is beautiful.
Nüüd lugema. Kawabata Tuhat kurge lõpetada ja siis veel miskit asjalikku teha. Homme saan Pixiga kokku, plaan: jäätis. Tingimus: päike.
Samas... vihma ma ei karda. Tuleb, mis tuleb. Vihma ilu... puhtus, värskus, kustutatud janu ja võimalus: vikerkaar
~~ Hääd kõiksuse sillal kõndimist, taevased!


A white porch, roses rising
to the roof, leaning on the walls
Light light and warm, gentle
illuminates miracles
white porcelain, sparkling tea
bluebirds all about
feather floating, sweet of sugar
Newspaper and glasses
strawberries and muffins
peonies in the vase
A Sunday walk
a buzzing bee
subtle breeze
swans on the lake
lilies pure


~~~Sajas postitus, aitäh!

No comments:

Post a Comment

About Me Seen and Unseen

Blog Archive