Tuesday, November 8, 2011

Mustade ja valgete vahelt
punane niit jookseb läbi
tule ja lume üheks seob

Kõhkluste tuules soovin seista
eemal abistavast käest
kukkuda, kui pole valmis
hukkuda, kui see mu tegude hind
Liha mullaks, muld õunaks
tants tulle, rahu lumme
indigosinine öö

***


Sina seal ja mina siin
me vahel okastest sein
mõlema valu ja hirm
Sajab vihm, mis mitte kunagi ei saja/ Kõik on võõrad

-


Sina seal ja mina siin
me vahel okastest sein -
mõlema valu ja hirm
Läbi pisarate teineteist ei näe
jookseme mööda ja läbi
maskidega mängime
Hinged kärisevad sees

-

Sina seal ja mina siin
me vahel okastest sein
- mõlema valu ja hirm
Läbi pisarate me teineteist ei näe
jookseme mööda ja läbi
maskidega mängime
Pimedate käes on tuli ja noad
valust valu võrsub
valgust virvatulest ei erista
mu kartlik käsi, mis su külge
klammerdub, viimane lootus
oled mul sina
Valudes, hirmust painatud
okastest verel hoian ma sinust
Sa pole ei tõde ega vale
oled sa ulm või needus
- sa oled siin, teine
kes kannatab ja kahtleb
või on seal teistpool
ees



Reaktsioon: 08/11/2011 16:48 salvestatud, avaldatud 14.08 20.11.11

No comments:

Post a Comment

About Me Seen and Unseen

Blog Archive