Wednesday, September 29, 2010

28. september oli mu jaoks Valguse päev.. juu ongi vaja harmoonia tarvis selliseid teravaid vastandumisi nagu Estonia hukk ja lihtsalt imeline tulevärk Kadrioru pargi selle suvehoojaaja lõpetuseks.
Koolist - olen oma praeguse tunniplaaniga äärmiselt rahul. Õekese sõnadega võiks öelda, et hostelikamba auks "Tiibet ja Lääs" ja õekese ;) auks "Zeami traktaadid".
Animed - "Aishiteruze Baby" kolmandat korda? ülevaatamisel. Jätkuvalt väga hea. "Bleach"-i selle nädala osa süvendam mu austust tema enda ja Kubo-sensei vastu. Värskendav on näha asju teiste nurkade alt, vaadata joonistatud filosoofiaõpikut. Natuke rahuldab mu janu selles osas.
Südamest - tulevärk ravis. Üldse sain aru, et sellest pisikesest toast väljas on suure maailma õhk, mis ravib. Aga.. temal on hullem. Palju hullem. Saatsin talle hommikul alla lisatud video.. samas mulle tundub, et laul justkui kõnetaks naist, keda laulja armastab või on kunagi armastanud.. kummaline...
Üldse on elu kummaline ja imeline. Näen asju ette, suhtlen telepaatiliselt ja saan jälle magada, vähemalt sel ööl - lootus sureb viimasena!
Nüüd kallistan. Lobiseja peab koristama hakkama. Sina aga kuula laulu, mõtle ja ela edasi - täiel rinnal, soovitan soojalt.

Päikest!


http://www.youtube.com/watch?v=RqFXZMdpMuk
ehk "need mehed tuletavad meelde, miks nad mu absoluutsete lemmikute sekka kuuluvad".
Kummardan Teie ees pobisedes tänusõnu.

You don´t actually agree with Life, but do, My Love, love Life - try and you´ll understand. Just as it comes - be amazed, be frightened, scream and laugh - but most important - Love. Always. Even if there is no time, even if the World ends tomorrow. Love.

No comments:

Post a Comment

About Me Seen and Unseen