Saturday, December 18, 2010

Sensei: "Eestis meeldib mulle kõige rohkem vabadus. Jaapanis seda ei ole"

~~
Suur Avastus! Ragnar-san: inimesel on 8 sõrme. Pöial kinnitub käe külge, seda ei loeta sõrmeks

~~
Jaapani keele loogika. Pehmendusmärgiga "U" on "V"

~~
Eile oli Ursula ja Andrei 1. surma-aastapäev ja kanji 2. eksam. Panin rõhu eksamile. MSN´is displeilause: ":D L.W.L Urs & Andrei! ~~All roads lead to Rome", sest peiedel kogetu tõttu ei saa ma lihtsalt kasutada traditsioonilist R.I.P.´i, seega: L.W.L. ehk Live With Love.

~~
Üks ennustaja saadab mulle juba vist kuu aegu mingeid kirju.. viimass põhjendas, miks ta oma ennustuse eest raha tahab, et see on nii õigustatud. Seepeale mõtlesin Ursule. Ta ei võtnud raha, samas tal oli karmavõlg tasuda. Ta uskus sellesse. Ma hakkan alles aru saama, mida USK tähendab, aga taipan seda, et see on ELU ALUS - et me elame tõeliselt alles siis, kui me usume. Ma ei räägi kristlaseks olemisest, mitte ainult. Ma oleksin tahtnud veel aastakümneid nende juures külas käia, oleksin neile oma maamajja suured toad teinud, pakkunud neile oma aia toitu, oleksime kamina ees juttu puhunud, oleksin tahtnud ka tema muresi kuulata ja talle toeks olla, neile mõlemale - tahtsin, et mu lapsed neid tunneksid, teaksid, et selliseid imelisi inimesi olemas on. Nüüd on nad muinasjutt.... mis elab ja hingab kõigis meis, keda te armastasite (olge te vabad!) kes teid armatavad.
Mäletan TEID, URS JA ANDREI! Ja elan hästi, et saaksite naeratada :D Pilvpiiril või mujal, mu inglikesed. Kallistan. &üritan Tambuga suhelda.. mis sest et teda kardan, sest ta on võibolla minusse **'*d. :P Tobu olen :) Päeva viimne anime läheb :)
Päikselist Talvemuinasjuttu!

No comments:

Post a Comment

About Me Seen and Unseen

Blog Archive