Monday, December 13, 2010

Väsiiinuuuuddd! Peaksin olema :P
Kuid ei ole. Unerütm sassis, magamaminekuni tund aega... koolini ... (arvutan) ... 9 h 34 min ehk uneaeg mahub veel sisse.
Mõnna päev oli, ainult lund rookima ei jõudnud.. mis siis ikka :) Loodan, et saame homme majast välja :P
Vaatan animet One Piece ja jällegi olen väga rahul. Mulle ikka satuvad head anime-nõustajad ;) Süstib mõnusat positiivset eluhoiakut ja episoode isegi rohkem kui Bleach´il, lausa üle NELJASAJA! Yess :)
Ajaa... mulle tuleb külaline Austraaliast, EKSAMISESSIOONI ajal :P Saab tore olema :D Ja õeke tahab millegipärast kangesti Saarde juba... ei tea miks ... :)
Ma ka, kullapai. Ma ka.
Mh, võibolla olen jälle üleväsinud (jutt kipub veidraks)? Proovin järgi (st kas tuleb uni peale v ei)
Cya!

1 comment:

  1. Oh, mu kullapai, miks ma küll saarde tahan ?
    Muidugi selleks, et Sind lõhki kallistada ! :D
    Ja muidugi kõiki kalleid näha :D
    Endiselt küsid miks, mu kallim? :)

    ReplyDelete

About Me Seen and Unseen

Blog Archive