Thursday, March 31, 2011

luule >< poetry

Beautiful Sun Flower
Beautiful Sun Flower
flowing down the line
trough blend of black and white
changing face at every bend
showing soul shining golden glow


~~

tahan armastada ja olla armastatud
ring pole läbi enne kui tühi koht on täidetud
pruun on uue ringi aluseks
nagu lehekõdu ja muld
unistused ja lootus
on mu tiivad
mõistmine ja ausus on mu samm ette
või kõrvale
ringidest välja
sinise taeva alla
pole oluline kellena
kuid
sina võiksid mu kõrval olla
too müstiline
veel tundmatu
sina

16119

~~

Must tulp
ei lõhna,
ei häält
kui tuul sellest salust läbi tuhiseb
Hõbedane sirp

~~

crybaby crybaby
so eager to cry
- you have so many tears in storage?
but you´re keeping them in
- you have better things to to with them
like watering deserts


~~

Raise your wings and remember
Smile and fly, simply standing still
The sky is yours, a marble in your palm
- sparkling blue with white dragons
Remember dragons and the rest of your kind
playgrounds and games, hardship and pain
- a shoulder to lean on, someone to fight back to back with
Remembered or not, we are here
to protect you for ever and ever
- let´s live


~~

if sanity was like water
something accesible
i would go and drink
as much as i could


~~

Nii pole igav kunagi mul oma elumere rannal
ja oodata võin igavesti
mängides kõigis ja kõiges, säravpunases maasikamarjas
ja südasuvises männimetsas, kus käid oma teed
Üksi pole sa kunagi –
olen maasika magus maik ja kuivanud põdrasambla krabin
tuhande linnu laul ja seitsme mere kohin
Päikesekiir magamas võilille lehe all
unenäod on ilusad ja naeratus särab näol
Tantsin maailmast maailma ja ei kunagi peatu
Alguse Valguses seisan ja kunagi ei liigu

~~

ma olen see, kes olen
allpool, ülalpool pilvi
ja ma ei varja oma silmi
jäiseid, põletavaid
ega oma sisu
olematut, hoomatamatut


27510

~~

soovin

et mu luule oleks kui liblikavõrk,
millega saaksin su südant püüda
et mu süda sind kahtlusteta armastaks
toda teist, punast ja tukslevat mu peos

No comments:

Post a Comment

About Me Seen and Unseen