Wednesday, March 9, 2011

Suveootus!


http://www.theydrawandcook.com/recipes/lavender-lemonade-by-kristen-falkenstine


~~~*~~

Rahu. Vähemalt mingiski mõttes -arvutklassis, kus olen, pole kohe algamas tundi ja ma ei pea välja jooksma. Lugesin õekese blogi ja mõtlesin ja mõlgutasin ja teen seda vist koduski. Meenus kanji kodune töö... nagu tegemata teine. Aga jah.. Glade Iris on tõesti ilus nimi, need kaks kujundit meeldivad mullegi ja ha ha ha, ma polegi enam oma Merkuuriusega üksi! :D
Blogist. Eile pidin ma minema jooksma. Jäin mõtlema, et mida kirjutada.. eri mõtteid oli, kuid ühe panen kirja: uskumatuuuuuu, aga olen tõesti vallaline. No jah, egas mu enda arvates see eriti uskumatu pole, tean ennast niimõnestki paremini. Oli eile seik, et kuuldi valesti ja küsiti: "Kas su kutt saatis sulle shokolaadi" vms ja pärast selgitamist, et saadan ise oma emale koogi, jäin ma vait. Hetke hiljem millegi k***** pärast lisasin: "Kui ta midagi saadaks, saadaks ta shokolaadi" ehk Nukkesensei shokolaadilembus (tema tund) ja J töökoht ning valehäbi ... tegelikult olen rahul, et ma pole J´ga ega kellegi teisega, v.a. 2 erandit. Nood 2 on aga tõesti erandid, kes on mu lati ülikõrgele seadnud - vale sõnastus, märkate? Nemad pole midagi teinud peale oma elu elamise, oma eelistused panen ikka ise paika. A jaa, küsija oli muidugi samuti noormees. Kokkuvõttes: enese analüüsimine on päris tore :D
Lõpetuseks ( peaaegu) üks ideekild. Miks mitte vaadata aastaaegade vahetumist võitluse asemel tantsuna? Mo jaoks kaob seega praeguste külmade ja soojade päevade vaheldumisest kõiksugu negatiivsus, lisaks on naabril linnumaja olemas. Ise tunnen sel nädalal kuidagi eriti tugevalt kevadet.. päikesevalgusest eradal asfaldil on sees justkui mingi kumav kiirgav soojus. Taeva värvil ka. Päike käib kõrgemalt, päriselt. Näen seda kenasti oma akendest, kuidas ta nüüd pole enam päeval suurte majade taga, vaid teeb oma kaare üle nende katuste. Oravad muuseas mängivad pea iga hommik mu akna all. Vaatamist-imetlemist jätkub. Söögipoolist ka - eile tuli taas kodust pakk, õigemini pilgeni täis pakitud venna spordikott. Mitte ainult toitu :) Toit aga on näljasele (R loegu: tühja kõhuga inimesele) põhiline, seega aidaa!

*koju nosima

No comments:

Post a Comment

About Me Seen and Unseen