Tuesday, April 17, 2012

EE, N, Ero-sennin??!

Paus EE´st (excessive essey) ja mh jah :D Naruto´st, mitte et ma sellest teisest puhata tahaksin :) Nimelt tänasesse jääb ka nö ame episood ja tõden, et midagi SELLIST pole ma veel näinud :P :D Eilseste episoodide seas oli ühes tsitaat, mida ma väga vajasin, bakemono. Esseest.. sellega on aega läinud, kuna tundsin pidevalt millegi olemasolu, üht probleemi... ja jah, nagu päikest pilvede tagant, või õigemini - maastikku. Minu jaoks on iga anime episood kui tükk selle maastiku kaardist, seega.. vaatan. Lisaks - see teeb mind õnnelikuks. Nojaaaaaaaaaaaaah enam pole väljas ei liuväljakuid ega ujutust, seega saan rohkem väljas liikuma hakata nagu eile. Käisin "kõrvalhoovis" :P ehk Kadrioru pargis ja sain kevadlaksu - sinine taevas, krookused, paljuuuu inimesi, paljuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kuldtähti metsa all õitsemas ja kirss selle hää otsa - mu selle aasta esimene liblikas :D Seda õnnetunnet ei oska muud moodi edasi anda kui - minge õue :D
OK, praegu on natuke märg, aknataga soliseb ja ... veider, kõrvu kostaks justkui linnulaulu. Üleväsimus vist :)
Nii, tagasi tööle, natuke veel ja siis magama. Teile - head ööd! :D

PS päris oni moodi kohe ep 207, sisemise kurjuse alistamine, sellest tuleva jõuga unistuste täitmine.. is this really .. real?????!! meanig too good of course :P

No comments:

Post a Comment

About Me Seen and Unseen