Sunday, October 16, 2011

Spinning Days/ Mawaru no hi

Täna käisin esimest korda lolitas väljas, trammis, Balti jaamas - pead pöördusid. Sellist pilti nähtakse vist harva. Üks joodik tuli trammile... see lõhn ja hiljem üks teine aroom ja autosõidu ajal "võtteplatsile" :) olin car sick - seda pole minuga aastaid juhtunud! Nojah, sain aru, et maasikamaitselised-lõhnalised jogurtid ja muud hulgitooted mulle ei istu + üks taustapilt ja mina kohe.................. ! Kummaline tunne oli. Meid tuli vähe kohale, kuid oli tore. Väga tore - aitäh Teile kõigile selle imelise päeva eest! Aitäh ka Teile, tänu kellele ma niikaugele jõudsin! Aga jah, kõik kestab edasi. Olen nüüd mitte enam kui hamster rattas, vaid keegi kuskil hoopis kaunimas kohas pidevalt ringi jooksmas :)

Ps animetest - tutvutud Ikoku Meiro no Croisee, Honey and Clover´i ja Kimi ni Todoke´ga. Vastavalt: roosa ime, ha ha ha! tahan veel näha ja viimane... läheb eriti hinge - minul omal ajal nii hästi ei läinud, kuid nüüd nagu natuke läheb ja selle anime vaatamine tuletab mulle meelde, kui vedanud mul on.. sellega ka, et mu arvuti kõrval on mõnus kotike, milles on muuseas ka kuivatatud kirsid ;)











Ajaa vaatasin ära ka Nausicaä of The Valley of The Wind, Mu naaber Totoro ja Spirited Away: müüt, imeline võime, ilu; südamele, lapsele sees, nii võiks ollagi ja ehk õnnelikele ongi; imelised värvid, purpurpunane positiivsuslaks paari toreda meeldetuletusega. Nii.. blogger ei luba rohkem pilte lisada (enne vigade parandust: rihkem pilte vaadata) - seega soovitan lihtsalt neid animefilme vaadata, kasvõi kümnendat korda, aga ikkagi :D

Praegu aga minu poolt ilusat ööd! Kellele tegusat ja kellele head, kellele eriti sügavat, rahulikku und
*** :)


No comments:

Post a Comment

About Me Seen and Unseen

Blog Archive