Tuesday, July 26, 2011

Jõin kella kaheksast kohvi. Poole üheksast kuulan U2 laulu The Sweetest Thing ja mõtlen-tunnen, et praegu see on - mu elu on nii magus kui piimasuhkrukohvi maik mu suus.
Mul on uus vaarikapunane eluetapp, ma naeran ja praegu ma nutta ei taha ning sellest mulle õnneks piisab. Olen küll liiga väsinud, et peale tööd õues olla ja suve nautida, kuid mul on sõbrad, kes panevad mind naerma ja kelle rõõmu üle saan rõõmus olla ja nii on lihtsalt super. Hea kohvilaks või mis !
Bleach´i uus osa oli hää nagu alati ja Nozomi-san on nii vapper, imetlen & tihti itsitan omaette, et kui palju ma Hancocki moodi käitunud olen, Eiichiro Oda on seda väga hästi tabanud - ehk miks ma vahel tööd tehes jube tobedalt-soojalt naeratan :)
Tööd mul veel .. arvutan .. protsent .. segatakse ... 8,571428571 % ehk isegi mäletasin protsendileidmise loogikat, vist sest see on nii veider - minu jaoks :P ehk viimane nädal läheb. Nädalalõpp saab olema kreisi, sest tahaks kolmes kohas korraga olla ja vaat seda ma ei oska. Nii et vabandust juba ette, kui kedagi jälle alt vean.
Täna aga on jätkuvalt Bleach´i- ehk teisipäev ja täna mul vedas - sain oma pesa jaoks rulli imekaunist tapeeti, mis mulle ÜLImeeldib ja millest saab koguni kolm paani :P :D !!

Vedamist Teilegi ja parimaid *rusikaid silmaauku* soovides,
Hel(l) :P

No comments:

Post a Comment

About Me Seen and Unseen

Blog Archive