Friday, July 22, 2011

Kes ütles, et nad ei UNISTA!!!

Õekesele

... sest su blogis ei saa kommenteerida. Kohe kindlasti liblikad unistavad!
Absoluutselt! Vähemalt need, kellest mina jutustasin. Minu maailmas unistavad kõik, inglitest lainevahuni välja. Vahukoorest rääkimata. Lilled ja liblikad ka.
Ja kui ma siia, blogisse kirjutasin, et ma ei räägi unistustest, mõtlesin ma vast seda, et ma ei räägi neist julgelt, vaid aralt, kiiresti, kartes, et nemadki mind jätavad - Liblikate Printsessiga rääkisin, tema unistused said reaalsuseks ja mina jäin sellesse vanasse reaalsusse, kust unistades tahtsin pääseda. Kinni. Liblikas ämblikuvõrgus, vana lugu. Valikuvõimalusi on aga palju, radu, mida käia ja avastada. Unistused.. kõik need * on olemas, unaruses, kuid mitte unustatud. Radu on palju, ja seega ära loe siit etteheidet, kallis. Ju mul on sellist elu tarvis :) Ja selleski on imesid, nagu Õdike ja mascarpone-vaarika kook ehk tänud Teile toreda hommiku eest

Helina~

1 comment:

  1. What I do not talk about is dreams. Be the first. Tell me. I´ll try to do it - dream without fear, bleeding inside. Somehow I´ll learn by watching, listening - remember the gleam of bold eyes. So... talk about... dreams.

    ~~ehk see oli blogi küljel :)

    ReplyDelete

About Me Seen and Unseen

Blog Archive